انتشار جزئیاتی درباره نسل جدید E کلاس
 

 مجله ماشین – کمپانی مرسدس بنز، برخی از جزئیات نسل جدید کلاس e را منتشر، و اعلام کرد، که از آن، در اتو شو دیترویت 2013 رونمائی خواهد کرد. نسل جدید این کلاس از نظر ظاهری یک فیس لیفت کلی را تجربه کرده، که باز طراحی چراغهای جلو، استفاده از یونیت های led برای سیستم روشنائی در روز، جلو پنجره جدید، باز طراحی قسمت عقب، و دیگر بخش های داخلی را شامل می شود. همچنین امکان تنظیم خودرو برای رانندگی در حالت اسپرت نیز وجود دارد، تا بتوان با فشردن یک پنل، این خودروی سر به زیر را، به یک اسپرت رام نشدنی بدل کرد!

 

به گزارش وب سایت مجله ماشین، مدل های مختلف این کلاس، با پیشرانه های مختلفی از جمله: 3.5 لیتری v6، با قدرت 302 اسب بخار برای مدل e350، پیشرانه 5.5 لیتری v8 توئین توربو برای مدل e63 amg که هنوز جزئیاتش اعلام نشده، پیشرانه دیزلی bluetec با 190 اسب بخار، و 500 نیوتن متر گشتاور برای مدل e250 استیشن، پیشرانه 3.5 لیتری v6 با قدرت 329 اسب بخار برای مدل هیبرید e400، و پیشرانه 5.5 لیتری v8 با قدرت 402 اسب بخار برای مدل e550 4matic، عرضه می شود. برای اطلاع از جزئیات دقیق این کلاس، باید تا برگزاری اتو شو دیترویت منتظر ماند. این اطلاعات متعاقبا اعلام خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 433
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 975
بازدید ماه : 13162
بازدید کل : 462876
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2